Konuşmacı

Canan BERKEM UZUN

Pazarlama Direktörü

  • Güçlü Markalar ve Stratejik Marka Planı Oluşturmak

  • Marka iletişiminin Planlanması ve Yönetilmesi

  • Kendini Tanıma ve Markalaşma

  • Duygusal Zeka

  • Dayanıklılık ve Direnç Oluşturma

  • Çatışma Yönetimi

  • Liderin El Çantası: Zaman ve Öncelik Yönetimi

  • Kadınlar için Liderlik

Canan Berkem Uzun, Boğaziçi Üniversitesi İşletme bölümünden mezun olmuştur. Üniversite yıllarında farklı sektör ve şirketlerde staj yaparak kariyerine başlamış, 2010 yılında Ülker Çikolata'da Marka Müdür Yardımcısı olarak profesyonel hayata adım atmıştır. Ardından 2016 yılında Duracell firmasına geçiş yaparak Türkiye ve ihracat ülkelerini kapsayan geniş bir coğrafyada Pazarlama Müdürü olarak görev alan Canan Berkem Uzun, 2022 yılından bu yana Duracell'de Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaktadır. Aynı zamanda Duracell Yönetim kurulu üyelerinden biri olarak markanın uzun vadeli stratejilerinin oluşturulması, inovasyonlarla kategorinin büyütülmesi ve sürdürülebilirlik projelerinin geliştirilmesi için çalışmalarına devam ediyor. 

Kariyeri boyunca Ülker Çikolatalı Gofret, Albeni ve Duracell gibi önemli markaların pazarlama süreçlerini başarıyla yönetmiş, kategorilerin büyümesine katkı sağlamıştır. 13 yılı aşkın deneyime sahip bir Pazarlama Lideri olarak, tüketici içgörülerinden medya stratejilerine kadar geniş bir yelpazede uzmanlığa sahiptir. Kadınların liderlik potansiyeline inanan Canan Berkem Uzun, liderlik gelişimini teşvik etme çabasıyla “Kadınlar İçin Liderlik” eğitimleri vererek iş hayatında cinsiyet eşitliğinin sağlanabilmesi için katkı sunmaktadır. Ayrıca liderlik, değişim yönetimi ve çeşitlilik konularıyla ilgili çalışmalar yürütmektedir.