Özden YERLİKAYA
Eğitmen, Danışman, Profesyonel Koç (ICF)
İleri Satış Becerileri
Geribildirim Vermek ve Almak
Koçvari Liderlik Yaklaşımı
Etkili İletişim Becerileri
Mükemmel Müşteri Deneyimi Yaratmak
Eğitici Eğitimi
Zaman Yönetimi
Takım Olma Mucizesi
Yetkinlik Bazlı Mülakat Teknikleri
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Siyaset Bilimi Bölümünden yüksek lisans derecesine sahiptir. 2017 yılında ise ICF (International Coach Federation – Uluslararası Koçluk Federasyonu) onaylı ADLER Koçu sertifikasını almıştır. Kariyerine 1996 yılında muhasebe alanında başlayan Özden Yerlikaya, çeşitli sektörlerdeki şirketlerde Muhasebe ve İnsan Kaynakları Sorumlusu olarak görev yapmış, 2003 yılında Serbest Muhasebeci Mali Müşavir (SMMM) unvanını almıştır. 2002 yılı itibariyle Çağrı Merkezi biriminde göreve başladığı Turkcell’de 10 yıl süre ile “İç Eğitim Uzmanı” olarak görev yapmış ve 6 Sigma, Müşteri Segmentasyonu, Satış Koçluğu, Müşteri İlişkileri ve Hizmet Kalitesi, Marka Kültürü gibi birçok öncü projede yer almıştır. 2011-2013 yılları arasında şirketlere “Eğitici Eğitimi”, “İletişim”, “İmaj”, “Kürsüde Konuşma” başlıklı eğitimleri vermiştir. Hacettepe Üniversitesi Göç ve Siyaset Araştırmaları Merkezi (HUGO) için “Türk İş Dünyasının Türkiye’deki Suriyeliler’e Bakışı” ve “İstanbul Belediyeleri’nde Mülteciler” konularında araştırma görevlisi olarak yer almıştır. 2016-2019 yılları arasında Value Training İnsan Kaynakları A.Ş. bünyesinde Vodafone, Fibabanka, Medical Park, Citroen kurumlarından sorumlu Eğitim Danışmanı olarak görev yapmış olan Özden Yerlikaya; İleri Satış Teknikleri, Satış Koçluğu, Koçvari Liderlik, Zaman Yönetimi, Takım Çalışması, İletişim, İkna başlıklarında eğitimler vermiştir. ADLER bünyesinde, üniversite öğrencilerine gönüllü koçluk ve ÇYDD (Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği) bünyesinde yine üniversite öğrencilerine gönüllü mentorluk yapmaktadır.