Prof. Dr. Uğur BATI
Akademisyen, Yazar, İletişim Danışmanı
Yeni Pazarlamanın Şifreleri: Nöropazarlama ve Tüketicinin Nörobilimi
Müşteriniz Gerçekten Memnun mu? Memnun Müşteri ile Bağlı Müşteri Arasındaki Fark
Öğrenen Kurumun Anatomisi: “Öğrenen Birey, Gelişen Kurum”
Kurumsal Empati Yönetimi: “Empatiyi Geliştirmeden Sempatik Olamazsın”
Trendler, Modalar, İnsanlar ve Şeyler…
Direnme İnsan Direnme, Değişime ve Gelişime Direnme: Ama Nasıl?
İkna Bilimi 101: Bireyin İletişimi, Bireyin Kaderidir
İnsan Olmanın Felsefesi: İnsan Doğdun Bari Öyle Kal!
Marka Olduk da Nasıl Marka Kalacağız: Hadi Gelin Markanıza Eleştirel Bakalım!
Beyinsel Şeyler: Mucizeyi Sen Taşıyorsun, Ona Beyin Diyoruz!
Boğaziçi Üniversitesinde lisans eğitiminin ardından Marmara Üniversitesi ve Yeditepe Üniversitesi’nde üç ayrı bölümde yüksek lisans eğitimi almış ardından Marmara Üniversitesi’nde doktorasını tamamlamıştır. Birçok ulusal ve uluslararası markanın danışmanlığını yapan Uğur Batı, Avrupa Birliği Projeleri Yöneticisi ve Dünya Bankası Projeleri Yöneticisi görevlerinde bulunmuştur. Borsa İstanbul bünyesindeki Sürdürülebilirlik Endeksi, Kurumsal Yönetim Endeksi ve Özel Pazar gibi birimlerin kurulmasında da rol almıştır. Uluslararası pek çok üniversite ve konferansa eğitimci ve konuşmacı olarak katılmış, CNN Türk, Star TV, Habertürk TV, Bloomberg TV, NTV ve TRT gibi kanalların programlarında katılımcı olarak yer almıştır. Dünyanın ilk nöropolitik kitabı ile New York Times, The Times gibi uluslararası gazetelerde röportajlar gerçekleştirmiş olan Uğur Batı, nöropazarlama alanında Türkiye’de laboratuvar çalışmaları yapan en önde gelen akademisyen konumundadır. Reklam Yaratıcıları Derneği Başkan Yardımcılığını da yürütmüş olan Uğur Batı, ödüllü bir reklamcıdır. Harvard Business Review, Bloomberg Businessweek, BrandMap, Grafik Tasarım, Milliyet.com.tr ve Onedio gibi yayınlarda köşe yazarlığı yapmaktadır. “Reklamın Dili” (2010), “Dijital Oyunlar” (2011), “Marka Yönetimi” (2015), “Ben Bilmem Beynim Bilir” (2015), “Enneagram İle Kişilik Analizi” (2016), “Kendine İyi Bak” (2016), “Tüketici Davranışları” (2016), ve “Sinaps” (2017), “Markethink ya da Farkethink” (2018), “Üzgün İnsandan Özgür İnsana” (2018), “Kusursuz Kararlar Vermek ve İkna Sanatı” (2020), “Senin Ruhun Bütün Dünyadır!” (2021), “Hayat İlerlemek Kadar Geride Bırakabilmektir” (2022) adlı yayımlanmıştır. Ayrıca “Azraa-eel Menkıbeleri” (2016) adlı bir romanı olan Uğur Batı’nın, “Aşkın Karanlık Yüzü” (2017), “Karanlık Yılbaşı Öyküleri” (2017) ve “Anadolu Korku Öyküleri” (2017) derleme kitaplarda öyküleri bulunmaktadır.